12 Aug '22 - Laatste dag

12 augustus 2022 - Guardea, Italië

Vandaag ons laatste dagje Italië. We zijn eerst naar Amelia geweest. Hier reden we telkens langs onderweg naar andere avonturen maar niet eerder hadden we gestopt. Nu wilden we toch even kijken. Mega hoge straatjes opgelopen en met een mooi uitzicht. Verder was het dorp niet bijzonder.

Nog even op ons hoekje in 'ons' dorp wat gedronken (CREMA) en toen lekker aan en in het zwembad.

Lekker pasta gegeten en nog wat groepsfoto's gemaakt en toen ging een deel van ons alvast de auto in op weg naar Nederland.

De rest zal morgenochtend vroeg volgen.

Wat een top reis! We hebben met z'n allen ontzettend genoten. Een reis om niet te vergeten. Bedankt allemaal. Ik hou van jullie

1. Joke/Joop:
    12 augustus 2022
    Leuke laastste dag gehad. Wij hebben ook genoten van jullie vakantie. Op naar de tropen in Nederland. Veilige en leuke reis terug. Liefs van ons
  2. Cor en Carry:
    13 augustus 2022
    Super dat jullie zo genoten hebben! Wat gaat de tijd dan snel zeg...wat een mooie foto's! Veilige reis terug allemaal! Groetjes van ons
  3. Sanne van Dulm:
    14 augustus 2022
    Ja de tijd gaat echt enorm snel. Vakantie alweer voorbij, maar wat wel echt super! Reis naar huis was lang maar goed verlopen. Liefs!
  4. Corrie:
    14 augustus 2022
    Wat hebben mooie herinneringen gemaakt. Zo genoten
  5. Anette v Dulm:
    14 augustus 2022
    Hele gezellige met de hele familie
    Super om te kunnen doen
    Volop genoten!😍🤽‍♀️🍷🍺🍕