06 Aug '22 - Orvieto

6 augustus 2022 - Orvieto, Italië

Vandaag heerlijk rustig aan gedaan tot een uur of 16:00.

Toen zijn we richting Orvieto gereden om naast de supermarkt ook eens het dorpje zelf te bezoeken en lekker te eten.

Het was me weer een partij warm, 39 graden. We hebben de Duomo bezocht en lekker gewandeld door een het prachtige stadje. Maar wat een heuvelachtige weggetjes, met de brandende zon hielden we het soms bijna niet vol. Maar het was het zeker waard!

''s Avonds hebben we echt ontzettend lekker gegeten. Heerlijk wijntje, vers gemaakte paste met streekproducten en dat desert (om bij weg te kwijlen)

Een zeer geslaagde dag!

1. Joke/Joop:
    7 augustus 2022
    Ziet er allemaal prachtig uit. Maar wel erg heet. Ook hier komt komende week weer een warmtefront aan. Nog veel plezier en pas op voor het verbranden. Liefs van ons.
  2. Cor en Carry:
    7 augustus 2022
    We hebben even alle foto's zover bekeken.. wat mooi daar zeg leuke foto's! en jullie vermaken je goed zo te zien... Heel veel plezier allemaal nog!!
  3. Sanne van Dulm:
    11 augustus 2022
    Dankjewel! Leuk dat jullie meekijken met ons. We vermaken ons super goed. Nog 2 luie dagen te gaan hihi. Liefs van ons
  4. Oma:
    7 augustus 2022
    Wat een prachtige stad .erg mooie foto’s van de straatjes en de omgeving. Zie je mij al rijden over die klinkers.hahaha wat een kleuren pracht daar in de kerk zeg en ook mooi. daar bewaren tenminste de oude gebouwen.ook een mooie omgeving ,maar dat kan ook niet anders zo hoog. Liefs oma