08 Aug '22 - Spello

8 augustus 2022 - Guardea, Italië

Vandaag weer een vroege dag, 09:00 zaten we in de auto. Met 3 man minder dus we hebben ons enigszins illegaal met z'n zessen in 1 auto gepropt. Anderhalf uur rijden en we kwamen in een pracht stadje terecht. Hier werden al onze verwachtingen ruimschoots overtroffen. We begonnen met crema (een soort koffie slush puppy uit de hemel). En toen liepen we door de straten met zachtroze huisjes en overal kleurige bloemen. Wat was dit mooi! Helemaal zoals werd gezegt in de blogs die we online hadden gelezen. We waren bang vanwege de temperaturen en droogte hier dat er geen bloemen zouden zijn maar de foto's zijn maar een kleine impressie van al het bloeiende moois dat we hebben gezien.

Toen we om 15:00 thuis kwamen hadden we eigenlijk nog niet gegeten sinds ontbijt en dat hadden onze thuisblijvers goed op ingeschat. Ze hadden een heerlijk feestmaal als lunch geserveerd inclusief lekker cocktails.

Eind van de middag draaide het weer om en werden we bijna weggeblazen langs het zwembad. Maar voor we wilden eten was de wind gaan liggen en hebben we lekker lasagne kunnen eten. En de avond afgesloten met (drank) spelletjes.

1. Ria Veenendaal:
    9 augustus 2022
    allemaal moooie foto's en het is een prachtige omgeving.
    Ik zie veel lekker eten en drinken.
    Nog gezellige dagen.