Sorry tijdje afwezig
12 juli 2015 - Gold Coast, Australië
Hoi allemaal,
we zijn weer een tijdje van de aardbodem verdwenen voor jullie. Dat krijg je als je in een regenwoud gaat kamperen. Helaas duurt het ook nog een weekje voordat de foto's van daar erop komen want iemand van ons is de camera vergeten mee te nemen uit de auto van haar tante... ;) Dus jullie geduld moet even iets langer op de proef worden gesteld. Wel krijgen jullie vanavond verslag van de afgelopen dagen en zal ik er wel wat (slechte kwaliteit, want geen camera) foto's opzetten van ons hostel hier en geweldige auto's die we hebben gespot vandaag!
Knuffels van ons!

dikke knuffel vanuit wageningen