Sorry tijdje afwezig

12 juli 2015 - Gold Coast, Australië

Hoi allemaal,

we zijn weer een tijdje van de aardbodem verdwenen voor jullie. Dat krijg je als je in een regenwoud gaat kamperen. Helaas duurt het ook nog een weekje voordat de foto's van daar erop komen want iemand van ons is de camera vergeten mee te nemen uit de auto van haar tante... ;) Dus jullie geduld moet even iets langer op de proef worden gesteld. Wel krijgen jullie vanavond verslag van de afgelopen dagen en zal ik er wel wat (slechte kwaliteit, want geen camera) foto's opzetten van ons hostel hier en geweldige auto's die we hebben gespot vandaag!

Knuffels van ons!

Foto’s

3 Reacties

  1. Jan van de Craats:
    12 juli 2015
    Hé daar saampjes, blij weer iets van jullie te horen. Heel veel plezier in: "Surfer's Paradise, the bars, festivals end endless golden beaches". Toedeltje
  2. Anette v Dulm:
    12 juli 2015
    Goh wie zou de camera toch vergeten zijn??

    dikke knuffel vanuit wageningen
  3. Selia:
    12 juli 2015
    We zijn juist zoooo benieuwd:) gelukkig ligt camera in de auto van Yvonne, en niet tussen het regenwoud;) kussss meiden!