04 aug ‘22 - Spoleto

4 augustus 2022 - Montecchio, Italië

Vandaag weer vroeg op om naar Spoleto te gaan, gezegd wordt het mooiste stadje in de omgeving Umbrië waar we verblijven. En het valt zeker niet tegen!
Heerlijk stukken gewandeld maar de stad is ook wel erg heuvelachtig. Gelukkig hebben ze hierop ingespeeld en zijn er op bepaalde plekken roltrappen en liften naar grote bezienswaardigheden zoals de Duomo. Heel erg mooi uitzicht en aan het einde lekker afgesloten met koffie en een ijsje natuurlijk.

In de middag vonden sommige mensen het te warm (36 graden) en verscholen zich binnen terwijl anderen lekker in en aan het zwembad lagen en nog een potje volleybal speelden.

Het avondeten was restjes aangevuld tot een heerlijke maaltijd van 2soorten pasta met verschillende sauzen. Elody had ook nog een toetje verzorgt van mokka sticks met mascarpone en amaretto als een soort tiramisu.

1. Ria Veenendaal:
    6 augustus 2022
    ik heb alle dagen bekeken en het leuke verhalen en mooie foto's . gezellig hoor zo met 'n allen , ik zal het blijven volgen. De foto van opa en oma als verliefd stel is erg leuk. Heel veel plezier nog samen.
    jullie zijn op een mooie locatie